פרגולות אלומיניום דמוי עץ, פרגולות אלומיניום מעוצבות, למרפסת

פרגולות אלומיניום דמוי עץ, יתרונות האלומיניום עם היופי של העץ. השימוש בחומרי אלומיניום איכותיים מבטיח לכם שתקבלו מוצר ברמה הגבוהה ביותר, עמיד לאורך שנים

נגן וידאו אודות פרגולות אלומיניום דמוי עץ

תוכן עניינים

פרגולות אלומיניום דמוי עץ - ההתמחות של חברת שבע

חברת שבע – בנייה מתקדמת מתמחה ב-

  • תכנון פרגולות אלומיניום דמוי עץ מעוצבות
  • בניית פרגולות אלומיניום דמוי עץ במגוון רחב של גדלים וצורות
  • בניית פרגולות דמוי עץ בהתאם לעיצוב הנבחר של הפרגולה

בנוסף –

  • החברה בעלת ניסיון רב בבניית פרגולות אלומיניום דמוי עץ מפנלי אלומיניום מבודדים.
  • שבע זכתה בתג אמון הציבור ומספקת את הטוב ביותר בתחום.
  • התמחות והתמקצעות במשך השנים הרבות מיקם אותנו ראשונים בשוק.
  • היחס החם והמשפחתי בנה סביבנו גרעין לקוחות רחב ויציב שעובר איתנו, או יותר נכון אנחנו איתו, מבית לבית.
  • עומדים בהמלצות של מכון התקנים הישראלי (מתי) ובתקן הישראלי 4402 על כל חלקיו.

הודות לשימוש באלומיניום אין גבול לסוגי הפרגולות שניתן לתכנן ולבנות, בכלל זה גם פרגולות דמוי עץ.

השימוש בחומרי אלומיניום איכותיים מבטיח לכם שתקבלו מוצר ברמה הגבוהה ביותר, עמיד לאורך שנים ללא כל צורך בעבודה מצדכם. אתם רק צריכים לשבת ולהנות מן התוצאה.

אם השכנים אומרים שזה לא באמת נראה כמו עץ, תדעו שעשינו עבודה טובה ובקרוב נעבוד גם על הפרגולה שלהם. צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ, לעצב, לתכנן ולבנות עבורכם.

פרגולות אלומיניום דמויות עץ

הבדלים בין פרגולה מאלומיניום דמוי עץ לפרגולות מעץ

אלומיניום בגוון עץ

  • אינו מתכלה 
  • בטוח, אינו מהווה סכנה, ידידותי לסביבה
  • מבודד מעולה, שומר על תפקידו המקורי
  • פרויקט קצר – זמינות ומהירות לסיום עבודה

עץ

  • אורך חיים קצר יחסית, חשוף לנזקים באופן שוטף
  • סכנת התלקחות תמידית
  • מחמם בקיץ, מקרר בחורף
  • פרויקט ארוך ומסורבל

פרגולה מעץ או אלומיניום: איזה פרגולה מתאימה לכם?

מחפשים להעניק לחצר האחורית שלכם מראה מלהיב? בניית פרגולה שתלווה את הדק או המרפסת שלכם, תוסיף קסם לבית שלכם. פרגולה משמשת כמוקד בכל חצר אחורית, ומגדירה באופן מידי חלל חיצוני.

בנוסף, פתרון הצללה בעזרת פרגולה יכול לספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר ולהוסיף נוחות לכל אירוע שלכם מחוץ לבית.

יש הרבה סגנונות וחומרים לפרגולות. מתוכם נהוג היום לבחור אלומיניום או עץ. המראה, העלות והתחזוקה שלהם שונה, אבל כל אחת מהאפשרויות תהיה שדרוג מידי לחצר האחורית.

מראה

פרגולות עץ מעניקות סגנון ותחושה כפריים וטבעיים יותר לחלל החיצוני. אתם יכולים לבחור סוגים שונים של עץ, גוונים וגימורים כמו ארז, מהגוני ומייפל. אתם גם יכולים לשנות את ערכת הצבעים על ידי צביעת העץ. 

עץ מטופל בלחץ כדי להגן עליו מפני נזקים של רקב, פילוח ופגיעות בגלל חרקים. עץ כזה נוטה להגיע עם מראה מעט ירוק אך אחרי יבוש הוא נראה בצבע חום-זהוב. אם קורות העץ לא טופלו בלחץ, הם יהפכו בסופו של דבר לצבע אפרפר.

פרגולות אלומיניום באות בגימורים וגוונים שונים. פרגולת אלומיניום בחצר שלכם תיתן גימור מודרני יותר, מלוטש, שישתלב בעיצוב האורבני של הבית. ניתן גם לצבוע פרגולות אלומיניום בכל צבע לבחירתכם.

מחיר

פרגולות עץ בדרך כלל זולות יותר מבחינת חומרים בהשוואה לפרגולות אלומיניום. עץ מטופל בלחץ, צבוע או מוכתם, הוא אחד האפשרויות הפחות יקרות לבניית הפרגולה. עלויות החומר מתחילות לעלות באופן משמעותי אם אתם שוקלים עץ ארז או עץ סקויה.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ תישאר במידותיה ותישאר ישרה כל ימי חייה. פרגולות אלומיניום בנויות להחזיק מעמד והן עמידות יותר מעץ. העץ יתעוות, ייסדק, יתכופף ויתפתל במשך זמן. עם זאת, החוזק והעמידות של האלומיניום מגיע עם תג מחיר גבוה יותר. 

מחירים של פרגולות אלומיניום

  • פרגולות אלומיניום עומדת עם קירוי סרגלי הצללה – 700 ש"ח – 1000 ש"ח למ"ר (לפני מע"מ)
  • פרגולה תלויה מאלומיניום עם קירוי סרגלי הצללה – 800 ש"ח – 1100 ש"ח למ"ר (לפני מע"מ) 

תחזוקה

היתרון העיקרי של פרגולות אלומיניום על פני עץ הוא שהן נטולות תחזוקה. פרגולות אלומיניום הן קלות משקל ולעולם לא יחלידו. זה הופך אותן לאידיאליות עבור אלו המתגוררים בסמוך לשפת הים. אלומיניום לעולם אינו מתפצל, שוקע או מתפתל כמו עץ.

עץ מתבלה באופן טבעי עם הגיל. הוא מתעוות או נסדק. זה ידרוש שיוף, צביעה, איטום וסוגים אחרים של טיפולים כל כמה שנים כדי לשמור עליו במצב תקין. בעוד עץ ארז ועצים אחרים עמידים בפני ריקבון באופן טבעי, פחות מועדים להתעוות או להיסדק, הם עלולים להתבלט או לפתח סדקים שידרשו החלפה בסופו של דבר.

סוגים מסוימים של עצים רגישים לטרמיטים וחרקים אחרים. כדי להרחיק אותם, פרגולת העץ שלכם עשויה לדרוש טיפולים כימיים שעלולים להזיק לכם ולמשפחתכם.

פרגולות אלומיניום למרפסת

תקנים לייצור פרופילי אלומיניום דמוי עץ

מכון התקנים הישראלי הגדיר תקן לייצור פרופילי אלומיניום – ת"י 4402/1.1. התקן מבוסס על תקן האירופאי, ה- EN. התקן הזה מדבר על פרופילי אלומיניום לשימושים ארכיטקטוניים: – פרופילים משוחלים מדויקים מסגסוגת, תקן 6060 ודרישות כלליות, תקן 6063 .

לתקן הזה יצא גם חלק נוסף – 4402/1.2 – פרופילי אלומיניום לשימושים ארכיטקטוניים: – פרופילים משוחלים מדויקים מסגסוגת, תקן 6060 וסבולות צורה ומידה, תקן 6063.

הפרופילים שחברת שבע משתמשת בהם, לבניית פרגולות אלומיניום דמוי עץ, עומדים בדרישות התקן הישראלי.

איך מיצרים פרגולת אלומיניום דמוי עץ

  • חומרי האלומיניום מיוצרים ונצבעים על ידי עילית אלומיניום ארה"ב
  • הייצור נעשה עפ"י תקנים מחמירים ביותר
  • הייצור נעשה במיוחד עבור פרגולת הצללה בלבד – להבדיל מכל חומר אחר המיוצר עבור חלונות, דלתות, קירות מסך (חיפוי קירות מבחוץ), רפפות (תריס גדול) ועוד. 
  • הפרגולות הינן בעלות טקסטורה של עץ אמיתי. מחליקים את הקורות לצורך העלמת הריקוע הטבעי.
  • התוצאה המושגת זהה למקור. נדרש מומחה בכדי לזהות את ההבדל בין פרגולת אלומיניום דמוי עץ לזו העשויה מעץ אמיתי. יתרה מכך, יש צורך במספר נקישות על החומר כדי לוודא שאכן מדובר באלומיניום ולא בעץ.
פרגולות אלומיניום מעוצבות

פרגולות אלומיניום דמוי עץ​ - יתרונות

אם אתם חדשים בטכנולוגיית פרגולות אלומיניום דמוי עץ ותוהים על מה כל הבאזז אז פרגולות אלומיניום דמוי עץ שונות בתפקוד ובתחזוקה מאשר פרגולות עץ מסורתיות.

גג מתכוונן

בניגוד לגג הסטטי של פרגולה מעץ מסורתית, שמציעה מעט פתרונות הצללה, אך באופן מסורתי נותרת פתוחה, פרגולות אלומיניום דמוי עץ יכולות גם להתכוון. הן מציעות למשתמשים פתרונות הצללה, החל משמש מלאה ועד צל חלקי וכל מה שביניהם. עיצוב רפפות משתלבות (תריס גדול) מספק גמישות סיבובית של 170 מעלות. 

פרגולת הצללה מאלומיניום רקוע דמוי עץ

התאמה אישית

כמו עץ, שניתן לבנות, לצבוע כדי להתאים, פרגולות אלומיניום מציעות מידות ושירותים מותאמים אישית, כולל: 

  • מאות צבעים ועוטפים מותאמים אישית, כמו גם עטיפות עץ מלאכותית למראה טבעי. 
  • עיטור והדגשים מותאמים אישית, מקצוות ועד לעמודים אדריכליים. 
  • מסכים ממונעים לתוספת צל והגנה מפני מזיקים. 
  • וילונות פרטיות. 
  • תאורה משולבת, מאווררי תקרה ופתרונות חימום.
פרגולה אלומיניום דמוי עץ

קלות התקנה

בניגוד למבני עץ כבדים, פרגולות אלומיניום הן קלות משקל, קלות יותר להרכבה, ומתאימות יותר למקומות בהם יש להפחית את המשקל למינימום, כגון התקנות על דק, מרפסת וגג.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ עם תאורה

טיפול ותחזוקה

פרגולות אלומיניום שמותקנות כהלכה ומתכווננות, דורשות תחזוקה לעיתים נדירות . בניגוד לעץ, שדורש תחזוקה שוטפת כמו צביעה/הכתמה מחדש כדי למנוע ריקבון, בליה ונזקי מזיקים, מבנה האלומיניום הבלתי נקבובי, עומד בפני עיוות, קורוזיה וריקבון.

פרגולה אלומיניום למרפסת

עלות

למרות שפרגולות אלומיניום דורשות השקעה גבוהה יותר מראש, יש להן פחות עלויות תחזוקה חוזרות בהשוואה לעץ, מה שהופך את העלות לטווח ארוך של מבנה אלומיניום להשקעה טובה יותר.

פרגולות אלומיניום דמויות עץ

עמידות

משטח אלומיניום עמיד אפילו בסביבות הקיצוניות ביותר, עמיד בפני UV, קרח, גשם וזיהום מבלי להתחמצן או להחליד.

פרגולת אלומיניום מבט צד

בטיחות

מבנה אלומיניום מתוכנן לעמוד בגשם חזק, ברד ורוחות חזקות.  בארה"ב אותו מבנה, עומד גם ברוחות של סופות הוריקן ותומך בעומסי שלג כבדים.

פרגולה אלומיניום במראה עץ טבעי

קלות שימוש

פרגולות אלומיניום דמוי עץ מתכווננות במהירות ובקלות בלחיצת כפתור שלט רחוק. ניתן לבצע התאמת זווית הרפפה על סמך זמן או מיקום מוגדר מראש. אפשר להוסיף לפרגולות אופציה של טכנולוגיית חישת רוח וגשם, המציעה תגובה מתוכנתת מראש למזג אוויר. מנועים עם אישור CE ו-UL מתוצרת אמריקאית בנויים להחזיק מעמד וללא תחזוקה, ומציעים פעולה שקטה ואמינה במיוחד גם בסביבות החיצוניות הקשות ביותר.

חברת 7 תתכנן את הפרגולה

יופי לנצח

מהיום הראשון ועד חמש, עשר ואפילו 15 שנים, פרגולת אלומיניום תיראה אותו הדבר: קווים נקיים, גימור יפה ופונקציונליות מושלמת. שום חומר אחר: לא עץ, ויניל או אפילו פלדה יכולים להתהדר באורך החיים של פרגולת אלומיניום. בהתאם להעדפות האישיות ולסגנון, ניתן להתאים את הפרגולה גם לסגנונות מודרניים או מסורתיים.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

פרגולות להצללה עם אלומיניום דימוי עץ ועם הפאנלים של חברת עילית אלומיניום מעניק פתרון שכולל חמימות ויופי ללא תחזוקה מעיקה.

בניית פרגולה - ידידותי לכם וגם לסביבה

כאמור, בניית פרגולה דמוית עץ מציעה לנו יתרונות רבים:

  • חוסכות בהוצאות ועבודה לאורך זמן.
  • חומרי האלומיניום אינם מתכלים ואינם דורשים תחזוקה כלל,
  • ניתן לנקות אותה בקלות רבה,
  • אינה מושכת אליה חרקים ומזיקים,
  • אינה רגישה בפני שינויי מזג האוויר
  • ועוד.

הפרגולות אם כן מציעות לכם מוצר ידידותי למשתמש. אך במקביל הן מהוות מוצר שנחשב ידידותי גם לסביבה.

בעולם הולך ונעלם, עלינו לנסות ולשמר את המשאבים ולא לכלותם. לשם כך עלינו לצמצם ככל הניתן ואף להפסיק את השימוש בחומרים שאינם מתכלים או ניתנים למיחזור. כמו כן, השימוש בעץ מכלה יערות גשם שלמים דבר המוביל להגדלת החור באוזון ואפקט החממה. בניית פרגולות אלומיניום דמוי עץ מאפשרת לכם לקבל את המראה שרציתם מבלי לפגוע לשם כך במשאבי הטבע.

פרגולות דמויות עץ

התקנת פרגולה אלומיניום דמוי עץ

לפני התקנת פרגולה אלומיניום דמוי עץ, יש לקחת בחשבון מספר דברים:

  • גובה הפרגולה. גובה הפרגולה צריך להיות מעל גובה החלונות.
  • הנוף הנשקף מתוך הבית. יתכן שלא תרצו לראות את החלק העליון כשאתם נמצאים בתוך הבית ואז יש לתכנן אותה בהתאם לרצונכם.
  • מיקום הפרגולה. יש מספר אפשרויות למקם את הפרגולה. ניתן להתקינה בחיבור לבית, מה שנותן תחושה של שטח מעט גדול יותר. אפשרות נוספת היא להתקין את הפרגולה לצד הבית.
  • פרגולות אלומיניום מעוצבות. מעבר לפונקציה שהיא משמשת עבורה, הצללה, הפרגולה נותנת גם נפח עיצובי ומעניין למרחב. העיצוב הפופולרי ביותר הוא מלבני.

לאחר התקנה באזור שבחרתם, אפשר לשדרג את העיצוב שלה באמצעות הוספת גפנים, צמחים ואף פרחים. הגפנים המומלצים לצורך זה הם ורדים וצמח נוי מטפס בשם ויסטריה. אלו יוסיפו יופי וחן לכל פרגולה. הרשת של הפרגולה והעמודים הגבוהים שהיא מונחת עליהם מתאימים בצורה מושלמת לגפנים אלו.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

בניית פרגולה מחומר הגלם המושלם לעיצוב

האחרונים שהשכילו לנצל וליהנות מהחומר הם "אנשי הכפר", שלרוב רחוקים מהדימוי של הקיבוצניק או המושבניק הממוצע. יישובים פסטורליים אלה, בלב ליבו של אזור השרון והכפרים הפסטורליים בכלל נמנעים היום מלהקים ולבנות פרגולות עץ.

כאשר הם מבקשים ליהנות ממראה כפרי שמעניק לאזור כולו תחושת טבע וחושבים על בניית פרגולה, הם פונים אל בניית פרגולות אלומיניום. עיצובי ההצללה הנהדרים מתמזגים באופן טבעי. הפרגולות מחקו את העידן הישן והמסורבל והביאו נוף חדש וידידותי במהותו לסביבה.

עולם האלומיניום הוא עשיר ומיוחד, מלא בניואנסים קטנים וניתן בקלות לכתוב עשרות מאמרים שיסבירו את תולדותיו ואת שיטות הטיפול והאחזקה שלו.

לעיתים אנו נתקלים בבניה קלוקלת ובמקרים רבים אנו נאלצים לעקור את הקיים בשל כמות ליקויים אדירה שמסכנת את יושבי האזור – לא הייתם רוצים להסתכן בתביעה לאחר שהפרגולה צנחה על אחד מרכבי השכנים, שלא לדבר על סכנת החיים שבדבר.

זה לא הכל…

לא קשה להבין מדוע ההיצע של השוק גדל בשנים האחרונות לנוכח הביקוש האדיר של הצרכנים שהחליפו את הפרגולה המתכלה שזקוקה לצביעה מחודשת אחרי כל גשם ראשון באחד מחומרי הגלם המעולים שיש לשוק להציע.

אולם כמו בכל ענף גם כאן לצערנו ראינו מקרים רבים שהסבו נזק למוצר ובעיקר לצרכן עצמו. התקנת פרגולה מאלומיניום חייבת לבוא מתוך הבנה מדויקת של אנשי המקצוע בתחום.

שורה תחתונה: אלומיניום זה רק חברת שבע!

הבחירה של הלקוח התרחבה: הצללות מלאות או חלקיות תוך סקירת השטח בשלב התכנון מעניקות את המענה המהיר והאיכותי ביותר במחיר שווה לכל כיס. אנו בחברת שבע מתהדרים בלמעלה מעשר שנות ניסיון ומזמינים את הגולש ליהנות משלל רחב של עבודות שממוקמות בגלריה שלנו.

פרגולות דמוי עץ

שאלות נפוצות

בדיוק כמו ברכב, המחיר בהתאם לאיכות החומרים בהם משתמשים. נשמח לתת הצעה אישית לכל מפרט שיש לכם.

פרגולה  מספקת צל על ידי סרגלי הצללה או פנל מבודד שחוסמים את השמש מלחדור למרפסת.

תלוי בצפיפות ובגובה סרגלי ההצללה (התריסים בגג הפרגולה).

בהתאם לקווי הבית הקיים אך לא גבוה מדי. כמה שהפרגולה נמוכה יותר כך הצל גדול יותר.

מספר העמודים נקבע עפ"י המפרט ההנדסי של כל פרגולה והמשקלים אותם היא צריכה לשאת. בפרגולות האלומיניום ניתן להגיע למפתחים של עד 8.00 מטר ללא תמיכה וכמובן שניתן לעשות כמעט כל גודל של פרגולה ללא עמודים כלל, אלא בתלייה לקיר הבית.

ניתן לעצב פרגולה דמוי עץ כמעט בכל צורה ובהתאם לבית הקיים.

גודל פרגולה דמוי עץ נקבע בהתאם לגודל הצל המתבקש ויותר ב30% ומעלה.

בפרגולות דמוי העץ ישנם מספר גוונים בתחום החום ומספר גוונים בהירים לבן, קרם, שקד. בפרגולות האלומיניום החלק ניתן לצבוע בכל גוון.

ההצללות צריכות להיות בין מערב למזרח.

מקור השם פרגולה בלטינית PERGOLA והיא בעצם סוכת גפנים או “עריס” כמו עריסה בלשון המשנה.

במקום שנותן אחריות על המוצרים והעבודה ויש מאחוריו אלפי לקוחות מרוצים.

ברגע שבונים פרגולה דמוית עץ היא באמת עובדת בשבילנו ולא כמו בעץ שאנחנו עובדים בשבילה…

בהתאם למפרט ההנדסי של כל פרגולה דמוי עץ.

על ידי סרגלי הצללה או פנל מבודד שחוסמים את השמש מלחדור למרפסת.

מתחילים מהקונסטרוקציה – עמודים קורות תומכות קורות מקבילות והצללות או פנל מבודד.

מהקצוות החיצוניים.

פרגולה נותנת צל למרפסת.

עדיף תמיד להשתמש באלומיניום דמוי עץ בכדי להימנע מתחזוקה.

קירוי עליון כנגד מים.

בהתאם למפרט של כל פרגולה. לפי המפתחים.

איך לבנות פרגולה?

יש לקבע תחילה את תושבות הקורות המקבילות בקו פלס על גבי הקיר במרווחים שווים על ידי עוגנים מתאימים.

באלומיניום ישנם פרזולים אינטגרליים לכל סוג חיבור שישנו.

פרגולת אלומיניום.

במרפסת אותה אנו מבקשים להצליל.

רצוי שלא בכדי שלא יקבלו מים באופן תמידי.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ בד”כ משתלבות על גבי דק, גינה או מרפסת.

ניתן לקרות פרגולות דמוי עץ בפנל אלומיניום מבודד או פלטות של פוליקרבונט

פרגולות דמוי עץ נועדו בכדי לחסום או לרכך את כניסת האור הישיר.

היום ישנו חוק הפרגולות שמתיר לבנות פרגולות הצללה.

פרגולות דמוי עץ שבנויות בצורה נכונה ועמידות לאורך שנים רבות בוודאי שמוסיפות למראה הבית ומושכות קונים שלפעמים סוגרים רק בגלל הפרגולה.

על ידי עוגנים מתאימים עוגני חץ או גמבו’ בהתאם למשקל אותו הם צריכים לשאת.

יעקב אבינו כבר בנה סוכות שהן בעצם פרגולות.

פרגולות אלומיניום תמיד אטרקטיביות משום שהן השקעה חד פעמית לאורך שנים רבות.

ישנם בסיסי אלומיניום יצוק המותאמים להתעגנות על גבי דק.

בפרופילי הצללה, פוליקרבונט או פנל מבודד.

בהתאם לעובי פרופילי ההצללה. מרחק רצוי בין מקבילות עד 1100 מ”מ.

אין הגבלה לרוחב של פרגולה.

בהתאם לחוקי העירייה בדרך כלל 1.20 מ’ מקצה.

פרגולות וגגות תלויים, פרגולה ללא עמודים

בניית פרגולה איכותית, פרגולה מאלומיניום, תכנון

פרגולה אלומיניום למרפסת – עמידה, דקורטיבית

פרגולה לגינה באיכות גבוהה פתרון הצללה, שדרוג הבית